ponedeljek, 1. januar 2018

Novoletne zaobljube

Takoj, ko nas useka januar, se ljudje zresnimo in začnemo gledati naprej. Na vrsti so novoletne zaobljube. Tisti, ki si jo to izmislil, bi ga morali kaznovati. Iz hedonističnega decembra, ko se vsi prepuščamo toplini in hrani in se na polno razvajamo, naj bi se čez noč prelevili v čiste askete. Obratno bi še šlo, tako pa… Januar je itak mesec, ki ni najbolj priljubljen. Dolg, siv, mrzel, poprazničen. Priznam, ni mu lahko, pred njim je december in težko mu je konkurirati. In kako se drugače potolažiti v tem obdobju, kot s tistim, kar imamo radi. Zato ni pametno, da začnete hujšati januarja. Počakajte vsaj, da mine pust, recimo. Če preveč pijete, bi morda razmislili, da počakate do Martinovega. Kakorkoli, vse bo ok, samo januarja se ne naprezajte preveč.

Poleg tega nam zaobljube na nek zahrbten način sporočajo, glej, na teh področjih ti ne gre, to moraš popraviti. Z drugimi besedami, opomnijo nas na neuspehe preteklega leta. Tako res ni dobro začeti novega leta.  Novo leto bi morali začeti nežno in prijazno do sebe. Zato sem se letos odločila, da ne bom delala nekih težkih zaobljub. Zgolj prijazna priporočila sama sebi, kaj bi mi sicer glede na izkušnje olajšalo življenje, ni pa nujno da se tega držim, ker gre zgolj za priporočila. Tako bom ob koncu leta pomirjena, ker ne bo tistega zoprnega občutka, da se česa nisem držala, hkrati pa bom imela občutek, da sem tako fajn, da ne rabim zaobljub.

In ker vem, da ste nekateri malo utrujeni od decembra in da danes ni dan za dolgo in težko branje, bom kratka. V branje zgolj nekaj mojih priporočil, za katere se mi zdi, da bi mi olajšale življenje.
 Pa srečno in prijazno leto vam želim!

Moja priporočila za leto 2018:

-          Protibolečinskih tablet ne bom več shranjevala na najvišji polici v hiši. Preselila jih bom na višino, ki jo dosežejo otroci. Ko te zagrabi v križu, je nujno, da jih otroci lahko dosežejo in ti jih prinesejo.

-          Ko me bo moj partner vprašal: » A je kaj narobe?«, ne bom nikoli več zasikala: NIČ! On se potem dela, da sem mislila resno in je zanj problem rešen.

-          Na opazko: » Joj, kako si suuuhaaa!«, bom prijazno odgovorila: » Joj, ti pa neee.«

-          Vedno bom preverila, če mi nogavice gledajo iz čevljev. Če ste me do sedaj brali, vam je jasno zakaj.

-          Noge si bom redno depilirala tudi v mesecih s črko R. Kadar tega ne počnem, imam maja čisto preveč dela sama s sabo.

-          Ko bom zvečer dala prat perilo, si bom napisala opomnik in ga prilepila na zobno ščetko. Prepogosto se mi namreč dogaja, da na perilo pozabim in ga ne dam sušit. Pričakujem, da bom ob upoštevanju tega priporočila prepolovila račun za elektriko, saj v primeru pozabe, perilo nato zjutraj znova operem.

-          V knjižnici si bom sposodila največ dve knjigi naenkrat. Trenutno je to najbolj realno število knjig, ki sem jih sposobna sprocesirat v treh tednih. Pod pogojem, da je v knjigah veliko slikovnega materiala.

-          Vsaj enkrat se bom potrudila in na blogu objavila v sredo med dvanajsto in petnajsto uro. Baje bo branost blazno velika.

-          Ko me bo naslednjič bolel križ, bom namesto tablete popila martini ali dva. Po martiniju mi ni nikoli slabo, po tabletah vedno. Pomaga pa itak ne nič.



Toliko na kratko. Nekaj me namreč zbada v križu in moram ukrepati, preden se bolečina usidra. Pa na zdravje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lara Croft v kopalnici

  Včeraj sem si privoščila eno super kavico s klepetom. Pridem domov, vsa zadovoljna in ker sta otroka pri moji mami, na tvju nek fuzbal, je...