četrtek, 19. oktober 2017

Hudič je v podrobnostih

Oni dan, bil je čisto običajen torek, sem se odločila, da skočim v trgovino, medtem ko bo starejša na baletu. Pravočasno smo šli od doma, ker res ne maram zamujanja. Otroka sta bila ok, jaz pa tudi spodobno urejena. Ne glede na to, da imam dojenčka in sem večino časa sama z otrokoma, se mi zdi, da to ne sme biti izgovor, da bi hodila okrog, kot da je nekdo prej z mano pobrisal tla. Večinoma sem tudi rahlo naličena, ker pač nisem več v rosnih dvajsetih in se ne morem več it tistega: taka sem se zbudila, a nisem kul? Če bi rekla, da se urejam samo zase, bi se zlagala, tako kot se vsaka, ki to reče. Urejamo se zato, da se dobro počutimo v svoji koži in da smo prijetne na pogled. Ne zase, ampak za druge. Tudi tokrat sem imela črno majico, jopo, hlače pa ene hudo udobne kavbojke, ki so spredaj še malo pobrušene in imajo patent. Rada jih nosim, ker so res udobne in naredijo moje noge ultra suhe. Vsaka, ki je že rodila, ve, da je pet mesecev po porodu fajn imet take hlače. Nameravala sem obut ene luštne gležnarje, ampak sem imela tamalega v naročju in sem nataknila kar ene nizke črne. Ja, več ali manj se oblačim v črno, ker imam blazno barvito osebnost. Ne, hecam se; črna mi je hudo kul in se je nikakor ne morem naveličati. In rada sem pozorna na podrobnosti, ki lahko tudi popolnoma črn outfit naredijo zanimiv. Danes za podrobnosti ni bilo časa, ampak nič hudega. Bila sem v opravi, v kateri sem se počutila ok. In smo šli.

Bil je dež, zato sem parkirala v garažni hiši in razmišljala, da bi lahko te hiše malo bolj osvetlili, ker res izgledajo turobne. In ko sem dajala voziček iz prtljažnika, me je v oči zbodla neka barva. Živa barva. Nekako mi ni bilo jasno kako. Temačna garaža, jaz v črno-sivi-jeans kombinaciji… Ni važno. Vzamem otroka iz sedeža in ko ga dajem v voziček… Drek! Spet vidim barvo. Moje nogavice! Ne vem kako mi je uspelo spregledati to »malenkost«. Na nogah, v sicer sivo- črni opravi, so se bohotile roza črte! Roza. Črte. O, drek. Kombinacija je bila res ubijalska. Odpravim se čez garažo in pri vsakem koraku jih zagledam. Kar kričijo: poglej, poglej, roza smo! Obup. Najraje bi šla nazaj do avta, sezula te preklete štumfe, ampak je bilo premrzlo za kaj takega. Pa še ne vem, če mam noge zdepilirane in te hlače so kar kratke. V dvigalu v ogledalu najprej zagledam kako vstopijo štumfi, nato še jaz. In še preden se vrata dvigala odprejo, najdem rešitev!

Že res, da je hudič v podrobnostih in tega hudiča sem danes grdo spregledala, ampak rešitev je v odnosu. In se zravnam in odločim, da se bom obnašala, da to mora tako biti. Ja, da sem doma na dolgo razmišljala katere nogavice iz moje živahne zbirke (v resnici je to je edini par, ki ni črn!) bom izbrala za današnji outfit. Šla sem bom trendsetterko na polno! Kao dež je, vreme res mori in malo je treba popestrit to sivino s kančkom roza.
In tako paradiram, z dvignjeno glavo in attitudom, da je vse ok, da sem hudo šik in modna. Pri vsej tej paradi srčno upam, da ne srečam koga, ki me pozna, ker bi maska padla v hipu. Zato gledam zelo visoko in naravnost, da ne vidim nikogar….

Ponovno zadiham šele v avtu, kjer odvijam eno čokoladico (kaj?nekak sem se mogla potolažit), čeprav vidim tiste roza črte še ko vozim.

Takoj, ko sem prišla domov, sem zamenjala nogavice in se odločila, da jih skrijem pred sabo, dokler ne bo sezona škornjev.

In svečano prisegam: Nikoli več ne bom obsojala žensk, ki so za moj okus izbrale neokusno ali bizarno kombinacijo ter z dvignjeno glavo paradirajo okrog. Zdaj vem, da ni fora v tem, da nimajo okusa, ampak v tem, da so se preprosto zmotile! Že res, da izgledajo kot da so prevzetne, ampak to je samo maska: v bistvu komaj čakajo, da pridejo domov in da za vedno pozabijo ta polom.

In kot je vidno na fotki: ni šlo zgolj za modni kiks, šlo je za žalitev dobrega okusa.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lara Croft v kopalnici

  Včeraj sem si privoščila eno super kavico s klepetom. Pridem domov, vsa zadovoljna in ker sta otroka pri moji mami, na tvju nek fuzbal, je...